środa, 11 czerwca 2014

Och Wishlist!





wrzucam linki do rzeczy ze zdjęcia

pastelowy emaliowany czajnik, mój jest już brzydki i nudny, a ten jest po prostu przepiękny!

pastelowy rondelek , to urocze naczynie na pewno przyda mi się nie raz w kuchni.

pastelowa brytfanna co ważne wyczytałam, że można ją myć w zmywarce, a takiej właśnie szukam od dawna, pięknej, niedrogiej i praktycznej. Idealnie sprawdzi się do przygotowania burgera south jersey.

pasiasty pled z IKEA - marzy mi się od dawna piękny, wzorzysty pled, który będzie pasował do mojej sypialni.

sokowirówka z dużą mocą, żeby robić sobie zdrowe soki bez dodatku cukru, oraz wykorzystywać miąższ z marchewki do pieczenia muffinów marchewkowych.

kombinezon  F&F, elegancki kombinezon to absolutny must have tego sezonu, idealnie sprawdzi się na rower!

bransoletka infinity, to ładny gadżet idealny na lato, jako uzupełnienie codziennych lekkich stylizacji.

kolczyki "węzły" są eleganckie ale idealnie nadają się do noszenia na co dzień.


3 komentarze:

  1. Pastelowa brytfanka jest śliczna. Sama chciałabym teraz taka mieć :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że dominują pastele. Ja mam sokowirowke Clatronica i jestem bardzo zadowolona, duża moc w dobrej cenie, np. taka http://allegro.pl/potezna-niemiecka-sokowirowka-1000w-clatronic-3532-i4285460830.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, zwrócę uwagę na Clatronica, jest nieco tańszy od Bosha, długo ją masz? Nie spadła jej wydajność? :)

      Usuń

spam, trolling i hejting jest nieakceptowalny, cała reszta komentarzy, w tym konstruktywna krytyka mile widziana.