środa, 28 maja 2014

outfit: tanie bieganie

Mówi się, że bieganie to sport praktycznie bez kosztowy - jasne, jeśli nie lubisz dobrze wyglądać i nie przeszkadza Ci bieganie w tenisówkach. Wychodzę z założenia, że dobrze jest czuć się fajnie w swoich ciuchach, zwłaszcza tych do uprawiania sportu - to mnie zawsze dodatkowo motywuje, żeby je założyć i wykorzystać.

Pokażę Wam niedrogi zestaw do biegania, jaki udało mi się skompletować, nie są to ciuchy od projektantów, ani od czołowych marek, ale są wygodne i ładne, a to jest dla mnie wystarczające dla ilości czasu i energii jaki poświęcam na jogging.


spodnie Allegro | staniki H&M % | bokserka, buty Decathlon
koszt zestawu około 120 zł



Buty
Nie znoszę biegać w tenisówkach, mimo, że kilka lat uprawiałam lekkoatletykę i wydaje mi się, że mam dobrą technikę, to bieganie bez amortyzacji na pięcie zawsze daje mi w kość, zwłaszcza, że biegam po osiedlowych uliczkach. Dlatego zdecydowałam się na buty z lekką amortyzacją, do biegu po twardych nawierzchniach, wybrałam produkt Decathlonu, ze względu na wygodę, lekkość, stonowane kolory i niską cenę (ok. 60 zł).





Koszulka
To również produkt z Decathlonu, upolowany w "końcówkach" (około 10 zł), ważne jest żeby nie biegać w bawełnianym T-Shircie, bo bawełna pochłania wilgoć i w zimne, wietrzne dni łatwo złapać zapalenie oskrzeli. Niedrogie koszuli znajdziecie też z H&M




Biustonosz sportowy
To często ignorowana część garderoby przez Panie. Spotykam się z opinią, że równie dobry jest zwykły stanik. Nigdy nie staram się przekonywać dziewczyn na siłę, jednak polecam kupienie jednego, taniego stanika sportowego (w H&M można je kupić za 30 zł na przecenie, jak te ze zdjęcia) i wypróbowanie. Nigdy po tym nie słyszę, że mają ochotę ćwiczyć w zwykłym biustonoszu. 
Oprócz wygody bardzo ważny jest aspekt zdrowotny - prawidłowo dobrany biustonosz sportowy pozwoli nam zatrzymać biust w dobrej kondycji, ćwicząc bez wsparcia możemy sprawić, że cyc nam obwiśnie(!)



oczywiście w miarę zwiększonej intensywności ruchu polecam wybrać się do brafitterki i z nią dobrać odpowiedni stanik sportowy, ale na start wystarczy "low suppor" z sieciówki.






Spodnie
każde będą dobre, ale tak jak w przypadku koszulki - lepsze te sztuczne niż bawełniane, no chyba, że lubisz się dobrze spocić na pośladkach. Te kupiłam na allegro za kilkanaście PLN.

              








Kurtka i czapka
Bieganie to tani sport, jednak jesteśmy mocno narażeni na warunki pogodowe. Nie ma złej pogody do biegania, są tylko źle dobrane ciuchy. W chłodniejsze lub deszczowe dni zakładam kurtkę i czapkę. 
Kurtkę kupiłam w Decathlonie na dziale dziecięcym za 30 zł, czapkę za 5 zł w Lolita Accesories. Ogólnie często biegam w czapce, bo często mnie przewiewa. 







Jak widzicie niedużym kosztem możecie kupić sobie zestaw do uprawiania joggingu i czuć się w nim dobrze. Mam nadzieję, że przyda Wam się ten wpis i może kogoś zainspiruje do poszukania taniego i fajnego zestawu sportowego. 

3 komentarze:

  1. Ja moje buty do biegania kupiłam ponad rok temu na przecenie w Nike. Staniki z H&M uzależniają ;) Uwielbiam ich kolory!
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z nike mam buty treningowe od roku i są nie do zdarcia, chciałam kilka razy kupić sobie nowe, ale szkoda mi, bo są w ogóle nie zużyte, a ćwiczę w nich prawie codziennie! :)

      Usuń

spam, trolling i hejting jest nieakceptowalny, cała reszta komentarzy, w tym konstruktywna krytyka mile widziana.