sobota, 24 maja 2014

manicure: biała hybryda z cyrkoniami

Moja pierwsza hybryda z cyrkoniami. Niestety, ale Top Coat, po ostatnim użyciu zabarwił się na pomarańczowo i widać to przy cyrkoniach. Macie na to jakiś sposób czy jestem zmuszona kupić nową buteleczkę? 

Jak zrobić manicure ze zdjęć:

potrzebujesz: Baza do hybryd, lakier hybrydowy, Top Coat, ozdoby, sonda, pilnik, blok polerski, patyczek do odsuwania skórek, cleaner, lampa UV/led

1. Oczyszczam płytkę, porządkuję skórki, matowię płytkę, przemywam cleanerem, nakładam bazę, 2 minuty w lampie UV
2. Pierwsza warstwa koloru, 2 minuty w lampie
3. Druga warstwa koloru, po nałożeniu na każdy paznokieć koloru, sondą nakładam cyrkonie na serdeczny paznokcieć, wkładam do lampy na 2 minuty
4. Trzecia warstwa koloru na paznokcie bez cyrkonii, na serdeczny palec z cyrkoniami pierwsza warstwa Top Coat, dwie minuty w lampie
5. Top Coat na całość, 2 minuty w lampie, przemywam cleanerem, nakładam oliwkę

Paznokcie u stóp pomalowałam zwykłym czerwonym lakierem.











hybryda Tifton nr 28 | cyrkonie Wibo (upolowane na wyprzedaży -49% w Rossmanie) | czerwony lakier Wibo


2 komentarze:

  1. Zachwycił mnie kształt paznokci, którego sama nigdy nie potrafię osiągnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia, powiem szczerze, że zrobiłam "migdałka" pierwszy raz. Zawsze, po jednym paznokciu rezygnowałam i piłowałam na płasko, ostatnio rozmawiając z kuzynką, powiedziała, że migdałki się tak nie zadzierają i żebym spróbowała krótkie.
      Obejrzałam ten tutorial https://www.youtube.com/watch?v=B9mTARe_BrI i spiłowałam paznokcie, pomalowałam i na fotkach widać efekt :)

      spróbuj i daj znać czy Ci wyszło, trzymam kciuki!

      Usuń

spam, trolling i hejting jest nieakceptowalny, cała reszta komentarzy, w tym konstruktywna krytyka mile widziana.