czwartek, 6 listopada 2014

Och Makeup! Czyli o pomarańczy od Manhattan


Pomarańczowa szminka chodziła za mną od dawna. To trochę kontrowersyjny kolor na usta, nie jest tak oczywisty jak róż (o którym możecie poczytać w tym poście) czy czerwień (o której tutaj) a nawet bordo. Pomarańcz jest świeży ale bardzo trudny.

Udało mi się kupić na -40% w Rossmanie ten kolor i jestem z niego bardzo zadowolona. Z koloru, rzecz jasna. Bo konsystencja mi lekko nie odpowiada.



Szminka szybko się złuszcza. Na początku myślałam, że to przez złą kondycję moich warg, jednak z innymi kolorami nie mam takiego problemu. Być może to kwestia dodatków, bo szminka ma lekkie drobinki.

Nie jest to mój ulubiony kolor, ale bardzo go lubię, bo nadaje pewnej świeżości.

Bardzo lubię eksperymentować z kolorem ust, uważam, że mocne usta potrafią zmienić cały look.

To najoryginalniejszy kolor jaki mam w swojej kolekcji. Macie coś bardziej szalonego, jak np. fiolet czy niebieski?

Trochę pomarańczowych inspiracji:

źródło: www.styledecorum.com


Źródło: healthandbeautyblog.5pm.co.uk

Źródło: thehunt.com

Źródło: Pinterest
źródło: polyvoreimg.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

spam, trolling i hejting jest nieakceptowalny, cała reszta komentarzy, w tym konstruktywna krytyka mile widziana.