niedziela, 26 października 2014

Och Manicure! Czyli chabrowa hybryda od Tiftona


Jestem fanką tego hybrydy nr 24 od Tifton. Kiedy zamawiałam ten kolor wyobrażałam sobie, że będzie bardziej granatowy, na opakowaniu też taki się wydawał, jednak po pierwszej warstwie wiedziałam, że się polubimy. 


Pędzelek jest płaski i bardzo dobrze aplikuje odpowiednią ilość lakieru, kolor jest wyrazisty, jednak przy mojej długości potrzeba czterech warstw, żeby nie widać było prześwitów pod światło.


Postanowiłam wypróbować sondę z Wibo, którą kupiłam w Rossmannie na promocji za kilka złotych i zrobiłam białe kropki, również hybrydą od Tiftona (nr 28)



Do zrobienia kropek użyłam mniejszej strony sondy i nakładałam je na płynną warstwę chabru. 


Dwadzieściacztery to jak dotąd mój faworyt od Tiftona.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

spam, trolling i hejting jest nieakceptowalny, cała reszta komentarzy, w tym konstruktywna krytyka mile widziana.