czwartek, 12 czerwca 2014

Och Manicure! Trwały lakier od Vipery

Mam jeden kolor Vipery w kolekcji, ale jest on moim ulubionym lakierem. Jak teraz sobie pomyślę, to mam go od dwóch lat i konsystencja dalej jest w porządku. Co prawda muszę trochę potrząsnąć nim, ale kulka mieszająca daje radę. Lakier się nie rozwarstwił. Mam bardzo kruche paznokcie i zwykłe lakiery raczej nie trzymają się na nich za długo, z tym jest inaczej - spokojnie wytrzymuje 3-4 dni.


Na niektórych zdjęciach zobaczycie odgniecenia, nie jest to wina lakieru, bo schnie nie najgorzej, a raczej mojej niecierpliwości. Jestem przyzwyczajona do hybrydy, po której nie muszę uważać.





Ten kolor ma jedną wielką wadę - odbarwia płytkę paznokcia. Musiałam sie kilka razy ratować wybielającą odżywką 3w1 od Eveline, bo miałam żółtą płytkę. Dlatego zanim pomalowałam paznokcie nałożyłam dwie warstwy bezbarwnego lakieru, nałożyłam go też na wierzch jako top coat, żeby przedłużyć żywot lakieru.




Wydaje mi się, że lakiery tej firmy spokojnie mogę polecić mimo, że używałam ich tylko dwóch (tego ze zdjęcia i jednego pożyczonego od koleżanki).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

spam, trolling i hejting jest nieakceptowalny, cała reszta komentarzy, w tym konstruktywna krytyka mile widziana.