wtorek, 17 czerwca 2014

Och Suchy Szampon! Czyli bardzo wydajny kosmetyk od Timotey

Wypróbowałam kilka suchych szamponów, jednak chciałam Wam przedstawić ten, który uważam, za produkt najbardziej wydajny i opłacalny w relacji jakość-cena. Ma sporą objętość - 245 ml i przekłada się ona na ilość aplikacji. Mam długie i bardzo gęste włosy, w upały często korzystam z suchego szamponu, dlatego najważniejsze dla mnie, jest to aby jedno opakowanie starczało mi na więcej niż trzy użycia i tak właśnie jest z produktem Timotei.



Szampon idealnie nadaje się do fryzur, które nie znoszą świeżo umytych włosów, włosy stają się lekko matowe w dotyku i nie ślizgają się tak. To dobre rozwiązanie dla dziewczyn, które nie przepadają za efektem bądź zapachem lakieru.


1 komentarz:

  1. Ja też kupiłam, ale z sayoss'a :) również polecam, bo ma przyjemny (jak dla mnie) zapach, a włosy po nim naprawdę dobrze wyglądają :) szczególnie polecam dziewczynom, którym przetłuszczają się szybko włosy, a nie zawsze udaje się codziennie je umyć :))

    OdpowiedzUsuń

spam, trolling i hejting jest nieakceptowalny, cała reszta komentarzy, w tym konstruktywna krytyka mile widziana.