środa, 18 czerwca 2014

Och Manicure! Czyli czerwcowe wyprzedaże w HM

Udało mi się za 10 PLN w H&M kupić dwa zestawy paznokciowe, a w nich rzeczy, które chciałam od jakiegoś czasu sobie sprawić. 


Pierwszą z nich jest szczoteczka do paznokci, której będę używać do czyszczenia płytki z pozostałości po hybrydzie i polerowaniu. 




Drugą jest klej do tipsów, który ułatwi mi aplikację ozdób. 



Polerek nigdy za wiele, zwłaszcza tych w wersji mini, które można zabrać ze sobą w podróż.




Fajną rzeczą jest karuzela na ozdoby (zestaw zawierał również widoczne rzeczówki), pomoże mi zachować porządek w cyrkoniach i mam nadzieję, że zainspiruje mnie do ciekawych aplikacji.



W skład zestawów wchodzą również dwa kopytka, jedno z plastikową końcówką (czarne) i z sylikonową, ułatwiającą aplikację (przeźroczyste) oraz ziarnisty podręczny pilnik.




W H&M na wyprzedażach znajdziecie też masę przecenionych na 5 PLN lakierów, mgiełki do ciała za 5-10 PLN, tusze do rzęs, balsamy i błyszczyki. Te z dłuższą datą przydatności możecie kupić teraz i obdarować bliskich np. na święta. Często kupuję prezenty z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem, najbardziej się opłaca tak kupować akcesoria, ciuchy i książki, kosmetyki tylko z długim terminem.

Ciuchy i dodatki również są przecenione, ja jeszcze nie dałam rady nic upolować, bo nie miałam czasu, ale będę szukać rzeczy na siłownię. 

A Wam udało się coś znaleźć dla siebie?

2 komentarze:

  1. Kurcze, nie mam cierpliwości do tego typu aplikacji na paznokcie także podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w sumie też jej nie mam, ale mam dużą tolerancję do niedoróbek :)

      Usuń

spam, trolling i hejting jest nieakceptowalny, cała reszta komentarzy, w tym konstruktywna krytyka mile widziana.