piątek, 30 maja 2014

outfit: fitness

Utrzymanie zdrowego organizmu jest dla mnie bardzo ważne, dlatego kilka razy w tygodniu chodzę na fitness i jogę. Pokażę Wam w czym najbardziej lubię "robić tyłek". W tym tygodniu prezentowałam Wam już jak niedrogo można skompletować cały komplet ciuchów do biegania oraz niedrogi niezbędnik na jogę.


                   


Torba
Dostałam ją w prezencie pod choinkę... no dobra, sam sobie ją wybrałam, ale w ramach prezentu. Jest nieduża, ale mieści wszystkie mi potrzebne rzeczy, mogę ją zabrać do auta, do tramwaju, do rowerowego koszyka się nie mieści. Jest to Nike Varsity Girl, rozmiar M. Bardzo przydatna jest osobna kieszeń na buty, zwróćcie na to uwagę jak będziecie wybierać torbę dla siebie.



Buty
Ćwiczę w Nike Air Max Training, fajnie amortyzują stopę. Chociaż uważam, że są lekko za płytkie. Świetnie odprowadzają wilgoć na zewnątrz.

Stanik
Mam ich kilka, ale najbardziej lubię Dry Fit Nike, mocno podtrzymuje biust, gumka jest mocna i się nie rozciąga ani nie odkształca.

Spodnie
Uwielbiam te do biegania Elle Sport, które kupiłam w TK Maxx, są długie, mają odblaski i małą kieszonkę na klucz. Są z przepuszczalnego materiału więc tyłek mi się nie poci.

Koszulka
Zwykła, oddychająca koszulka z Decathlonu. Ale marzy mi się Dry Fit. Przy intensywnych ćwiczeniach czuć, że nie odprowadza wilgoci tak jak powinna.



Bidon
Dostałam go w prezencie do mojego narzeczonego. Ten ma dużą pojemność (750 ml) i chowany dziubek, który pozwala albo pić jak przez słomkę, albo ciurkiem, zależnie od ustawienia ustnika. Bardzo przydatny jest ruchomy uchwyt z boku. Ale o bidonie jeszcze kiedyś Wam pewnie opowiem. 

buty Nike Air Max Training | torba Nike Varsity Girl rozm. M | 
stanik Nike Dry Fit, TK Maxx | spodnie Elle Sport, TK Maxx |
bidon Nike, Decathlon |


buty Nike Air Max Training | torba Nike Varsity Girl rozm. M | 
stanik H&M | spodnie Elle Sport, TK Maxx |
bidon Nike, Decathlon | koszulka Decathlon |







Ręcznik
Potrzebujemy zawsze dwóch - jednego do ćwiczeń i drugiego pod prysznic. Idealne sprawdzają się cienkie, z mikrofibry, szybkoschnące. Są lekkie i małe. Świetnie nadają się dla osób podróżujących komunikacją miejską czy rowerem. Ten ze zdjęcia jest z Biedronki. 

Klapki
Pozycja obowiązkowa pod prysznic

Żel + Szmpon
Najlepiej w jednym, żeby nie zabierał miejsca.

klapki Centro | ręcznik Biedronka | żel+szampon dla sportowców Rossmann 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

spam, trolling i hejting jest nieakceptowalny, cała reszta komentarzy, w tym konstruktywna krytyka mile widziana.