czwartek, 29 maja 2014

outfit: joga

Wczoraj prezentowałam Wam niedrogi outfit do joggingu. Dzisiaj pokażę Wam jak można się niedrogo ubrać na jogę.

Chodzę na jogę dwa-trzy razy w tygodniu. Pozwala mi ona na ustabilizowanie organizmu i emocji. Lubię wstać o 6:30 i zacząć dzień od zajęć jogi. Kilka szkół we Wrocławiu oferuje zajęcia z rana, polecam przed pracą się odprężyć.



koszulka outlet Tezenis ok. 15 zł | Stanik H&M ok. 30 zł% |  
klapki Centro ok. 20 zł |  getry Decathlon 19,90 zł | mata Biedronka ok. 50 zł 

Koszt zestawu z matą to ok. 150 zł

Mata
Nie zawsze musisz mieć swoją, większość szkół posiada własne, ze względów higienicznych lepiej jest mieć jednak swoją, zwłaszcza jeśli masz problemy z trądzikiem. Nie ma złotego środka na wybór maty, wszystko zależy od Twojej skóry, potliwości dłoni i stóp. Nie polecam od razu kupować drogiej maty, lepiej wypróbuj kilka w różnych szkołach, albo kup jedną tanią i zmieniaj aż znajdziesz idealny materiał i strukturę.
Moją matę kupiłam w Biedronce za kilkadziesiąt złotych.




Klapki, japonki, gumki do włosów
Nie potrzebujesz ich w ogóle na jodze, bo ćwiczy się boso. Ale musisz przejść z szatni do sali czy do WC i do tego właśnie przydadzą Ci się klapki. Moje ptaszne klapki kupiłam w Centro za 20 zł.
Gumki do włosów też nie potrzebujesz, ale włosy mogą Cię drażnić w niektórych pozycjach. Polecam więc mieć jedną w zanadrzu.




Spodnie
Najlepsze, dla mnie, są bawełniane getry. Przy niektórych asanach lepiej sprawdzą się krótkie spodnie, ja jednak zawsze ćwiczę w długich. Te ze zdjęcia kupiłam w Decathlonie za 20 zł.



Koszulka
Moja ulubiona koszulka na jogę to bawełniany oversize z outletu Tezenis za 15 zł. Nie polecam jej jeśli nie czujesz się komfortowo z własnym ciałem, ponieważ opada luźno i przy pozycjach odwróconych widać cały brzuch i bieliznę.



Podkoszulek-stanik
Pozycja nieobowiązkowa, ale jeśli nie czujesz się pewnie z ciałem, a nie chcesz rezygnować z oversize-owych topów, polecam zaopatrzyć się w sportowy podkoszulko-stanik, mój jest z Triumpha za ok. 100 zł, ale myślę, że można znaleźć tańszy odpowiednik w np. TK Max.




Stanik
Osobiście zamiast podkoszulka najczęściej wybieram sportowy stanik. Ten ze zdjęcia to % HM za ok. 30 zł. Biustonosz sportowy na jodze to wg mnie podstawa - najważniejsze jest aby nic nie krępowało naszych ruchów. 



Na jogę i pilates zawsze wybieram naturalne materiały i stonowane kolory, tak aby poczuć jak największą harmonię.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

spam, trolling i hejting jest nieakceptowalny, cała reszta komentarzy, w tym konstruktywna krytyka mile widziana.