niedziela, 6 lipca 2014

Och Wishlist! Czyli lipcowe zachcianki w neutralnych kolorach.

Lipcowe zachcianki są jasne i bardzo modowe, no może poza kolorowymi akcesoriami rowerowymi :)
Ciekawe co uda mi się kupić/uszyć. 




fot. spodnica.com.pl

Tiulowa spódnica tutu. 
W sumie to myślę, że mogłabym sama sobie taką uszyć bez większego problemu, muszę tylko rozpracować naprężenie nitki w mojej maszynie do szycia, bo na razie coś nie możemy się dogadać.


fot. google grafika


Biały tank top.
Mój wysłużył już swoje i przydałoby się odświeżyć garderobę. Biały tank top to jeden z najbardziej klasycznych i uniwersalnych must have w szafie każdej kobiety. Dobry na każdą okazję.


fot. trendhunt.pl


Stabilne sandały w kolorze nude. 
Najlepiej na słupku, koturnami też nie pogardzę. Ciężko mi znaleźć takie, które będą miały wysoką platformę. Muszę móc w nich przetańczyć wesele przyjaciółki.


fot. stylistki.pl


Pojemna torba w kolorze nude.
Taka aby zmieściła pół mojego życia i jednocześnie dała się upchnąć do koszyka rowerowego.



fot. gazeta.pl


Uroczy wkład do koszyka.
Mój koszyk rowerowy jest super nudny - czarny i metalowy - i w dodatku niszczy torebki, dlatego przydałoby się do wyściełać. Jak przeproszę się z maszyną to sobie uszyję takie cudo.

4 komentarze:

  1. Torba nudę jest też moim planem od jakiegoś czasu, ale jakoś zawsze szkoda mi na nią pieniędzy. Jeśli chodzi o coś kolorowego do roweru... To zapraszam do mnie, jo akurat tak sie składa, że ogarniam ten temat!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką torbę, tylko w innym kolorze, jest spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że nie tylko mi arbuzy w głowie ;) bardzo ładna ta tkanina

    OdpowiedzUsuń

spam, trolling i hejting jest nieakceptowalny, cała reszta komentarzy, w tym konstruktywna krytyka mile widziana.