poniedziałek, 23 czerwca 2014

Och Makeup! Czyli czerwona pomadka od Rimmel

Zawsze lubiłam wyraziste kolory na ustach. Ciemna pomadka zmienia dzienną stylizację w wieczorową. Czasami nie nakładam w ogóle makijażu tylko samą mocną, wyrazistą szminkę a i czuję się świetnie. Mam w swojej małej kolekcji jedną drogą pomadkę, ale większość z moich zdobyczy to kosmetyki za kilka, kilkanaście, kilkadziesiąt PLN. Tak jak prezentowana, którą można dostać w drogeriach internetowych za niecałe 20 PLN, ja swoją kupiłam w Rossmannie na -40% promocji, również za niecałe 20 PLN.



Zanim znalazłam Rimmel by Kate, która ma bardzo specyficzny, nieco duszący, ale nie przeszkadzający zapach, używałam czerwieni od Manhatanu, jednak dużo bardziej odpowiada mi konsystencja Rimmela. 


Pomadka jest matowa, co mi bardzo pasuje w mocnym kolorze. Usta optycznie wyglądają na duże, a dodatkowe drobinki tylko spotęgowałyby efekt. Do tego kosmetyk jest dość trwały w swojej konsystencji, powiedziałabym nawet, że po nałożeniu jest bliska w trwałości i strukturze do kredki.

Co jest fajne, to szminka nie jest oleista i przy spierzchniętych ustach udaje mi się zachować pożądany efekt. Jej minusem jest to, że jest to po prostu kolorówka, nie poprawia jakości ust, ale jej cena jest również adekwatna do jakości. 

A oto jak prezentuje się kolor na ustach:




Polecacie klasyczną czerwień jakiejś konkretnej marki? A może wypróbowałyście ten produkt? Podzielcie się doświadczeniami!

3 komentarze:

  1. niestety czerwony nie jest kolorem dla mnie dlatego nie jestem w stanie nic polecić

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam Lip Pencil od Inglota. (nr 21) Potrafi się utrzymać cały dzień, licząc miliony całusów:) Jest matowa, co dla mnie także jest plusem.

    OdpowiedzUsuń

spam, trolling i hejting jest nieakceptowalny, cała reszta komentarzy, w tym konstruktywna krytyka mile widziana.