czwartek, 9 października 2014

Liebster Blog Award, czyli mój pierwszy raz z blogową zabawą

Vicky,  z bloga vickyxvampire.blogspot.com, sympatyczna Mama i kuchenna akrobatka, nominowała mnie do Liebster Blog Award.




Tytułem wyjaśnienia - jest to nominacja, do odpowiedzi na 11 pytań, a następnie nominowanie kolejnych 11 blogerów do odpowiedzenia na Twoje pytania. Świetna okazja, żeby zapytać ulubionych blogerów o nurtujące nas pytania.

Pamiętaj: nie możesz nominować osoby, od której nominację otrzymałeś.

Blogi, które nominuję powiadamiamy komentarzem na ich profilu. Podobnie jak Vicky, nie mam wiele osób, które mogłabym nominować, ale jest kilka osób, które czytuję regularnie i to je poproszę o udział :)

Moje pytania do wytypowanych:


1. Gdybyś mógł/mogła przeprowadzić się w dowolne miejsce na świecie, to gdzie?
2. Co śpiewasz, kiedy nikt nie słyszy?
3. Jakim jesteś kierowcą?
4. Twoje życiowe motto?
5. Czy prowadzisz zdrowy tryb życia, jeśli tak, to jak to osiągasz i co przez to rozumiesz?
6. Gdybyś mógł/mogła wykonywać dowolny zawód na świecie, to jaki by on był?
7. Czy często zdarza Ci się zrobić coś głupiego i czy jest coś takiego, co ciągle robisz?
8. Co musisz zrobić przed śmiercią?
9. Trzy rzeczy bez których nie ruszasz się z domu to...
10. Jak wygląda Twoje śniadanie?
11. Dzień idealny wyglądałby...

1. Co Cię motywuje/napędza każdego dnia?
Fakt, że wracam do domu do osoby, którą kocham i, że wszystko co robię dzisiaj odbija się (pozytywnie, mam nadzieję) na mojej przyszłości. 
2. Sposób na wyciszenie?
Joga, joga joga. Albo leżenie na podłodze ze słuchawkami na uszach i słuchanie Jamiego Woona. 
3. Twoje brzydkie/ładne nałogi? :)
Mimo, że odkąd schudłam 10 kg i ćwiczę, to są całkiem zgrabne, to uważam, że zawsze są zbyt blade, żeby je pokazywać non stop ;) 
4. Trafiła Ci się złota rybka i bardzo chce spełnić Twoje 3 życzenia. Brzmią one...?
Po pierwsze - podróż dookoła świata. Po drugie dom.  Po trzecie mieszkanie nad morzem.
5. Deser, który najlepiej Cię opisuje/najlepiej pasuje do Twojej osoby. Dlaczego?
Sałatka owocowa! Mieszanka rozmaitości, świeżość, lekkość i zdrowie! 
6. Jesteś prezydentem. Pierwsza obietnica, którą składasz ( i spełniasz) to...?
Zdrowe jedzenie w szkołach i przedszkolach. 
7. Piosenka/film: Tytuł, który kojarzy Ci się z dzieciństwem to...?
 Gwiezdne Wojny!
8. Jaką najważniejszą wartość przekażesz swojemu dziecku?
Że warto czytać i że przyjaciół poznasz po tym, że niczego od Ciebie nie oczekują, oraz, że każda znajomość Cię kształtuje.

9. Słodkie, kwaśne, słone, gorzkie?
Kwaśne kwaśne! Żelki <3 
10. Czego przenigdy! w życiu nie zrobisz?
Nie wiem czy na pewno, ale na pewno nie chciałabym zjeść czarniny.  
11. Eko/weganizm i inne zdrowności. Moda, czy wstępujemy w końcu w lepszą erę, która uratuje nam planetę?
Każda świadoma dieta to krok w dobrą stronę. Zdrowsze społeczeństwo to nie tylko ratunek dla planety, ale przede wszystkim to mniejsze obciążenia dla służby zdrowia, lepsze samopoczucie i mniejsze narzekanie i dłużej dzieci mają babcie i dziadków ;)



Nominowane blogi:
Rzeczówki  |  Sprawdzamy Przepisy | Natlje | One Little Smile | Kamson | Joulenka | Ania Maluje | I Love Gooseberry | Nieidealna Perfekcjonistka | NiebałagAnka | Górna Gotuje







4 komentarze:

  1. bardzo mi miło, że o mnie pomyślałaś :)
    odpowiem na pytania na pewno, ale musisz dać mi trochę czasu ;)
    jogi nie próbowałam... jestem za tym, żeby w sklepie szkolnym nie było słodyczy, a wracanie do domu do kochającej osoby to najprzyjemniejsza cześć dnia :)

    ps. nie wiem czy wiesz, masz włączoną weryfikację obrazkową przy dodawaniu komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz tyle czasu ile potrzebujesz :)
      a co do weryfikacji obrazkowej - dobrze, że mi piszesz, wyłączyłam już :)

      Usuń
  2. Ślicznie dziękuję za nominację :) Pozwolisz, że odpowiem na Twoje pytania tutaj, w komentarzu.

    1. Gdybyś mógł/mogła przeprowadzić się w dowolne miejsce na świecie, to gdzie?
    Na spokojną, sielankową wieś, nieważne w jakim miejscu na świecie, byleby był internet :)
    2. Co śpiewasz, kiedy nikt nie słyszy?
    Tyle słońca w całym mieście :D
    3. Jakim jesteś kierowcą?
    Na razie nie jestem kierowcą, ale już niedługo się to zmieni :)
    4. Twoje życiowe motto?
    "Nikt nie zna całego obrazu", które pozwala mi złapać dystans do wszystkiego co dzieje się wokół.
    5. Czy prowadzisz zdrowy tryb życia, jeśli tak, to jak to osiągasz i co przez to rozumiesz?
    Zaczynam wprowadzać zdrowy tryb życia, zaczęłam od wyrzucenia słodyczy z domu i zastąpienia wszystkich produktów pszennych zdrowszymi.
    6. Gdybyś mógł/mogła wykonywać dowolny zawód na świecie, to jaki by on był?
    Teraz myślę, że chyba architekt, chociaż u mnie często kwestie zawodowe się zmieniają.
    7. Czy często zdarza Ci się zrobić coś głupiego i czy jest coś takiego, co ciągle robisz?
    Nie przypominam sobie takich sytuacji, chyba szybko zapominam o moich głupotach i wpadkach.
    8. Co musisz zrobić przed śmiercią?
    Spędzić jak najwięcej czasu z rodziną.
    9. Trzy rzeczy bez których nie ruszasz się z domu to...
    Telefon, klucze, obrączka.
    10. Jak wygląda Twoje śniadanie?
    Kanapki + kawa z cykorii.
    11. Dzień idealny wyglądałby...
    Spanie do 9, śniadanie na balkonie, później długie spacery, ale byłby idealny tylko z moim mężem :)

    OdpowiedzUsuń

spam, trolling i hejting jest nieakceptowalny, cała reszta komentarzy, w tym konstruktywna krytyka mile widziana.